KOTITIEDOTE 8.11.2021

SYYSLUKUKAUDEN 2021 TAPAHTUMIA

• Ke 17.11.2021 henkilökunnan kokous klo 14.45. Henkilö- ja opettajakunnan kokouksen vuoksi oppilaiden koulupäivä päättyy viimeistään klo 14.35. Lukiolaisilla ei ole lähiopetusta klo 14.35 alkaen, mutta opettajat voivat antaa heille itsenäistä työskentelyä. Iltapäiväkerho toimii normaalisti.
  • La 27.11.2021 koulupäivä klo 10-13
  • Ma 29.11.2021 3. jakso alkaa
  • Pe 3.12.2021 Itsenäisyyspäiväjuhla: Koulupäivä perusopetuksessa sekä lukiossa päättyy viimeistään klo 13.00. Iltapäiväkerho toimii normaalisti.
  • Pe 3.12.2021 Syksyn ylioppilasjuhla lukiolla klo 13.00: juhlaan osallistuvat lakitettavat ja heidän kutsuvieraansa.
  • Ma 6.12.2021 Itsenäisyyspäivä vapaa
  • Pe 10.12.2021 7.-luokkien työelämääntutustuminen
  • Pe 17.12.2021 joulujuhlapäivä. Syyslukukauden viimeinen koulupäivä, aikataulu tarkentuu myöhemmin

TÄRKEITÄ KORONAOHJEISTUKSIA

Wilmassa on julkaistu tiedote, joka pitää sisällään tärkeitä koronaohjeita. Lukekaa ohjeistus tarkasti.

WILMASTA POISTUU MUU-POISSAOLOMERKINTÄ

3. jakson alusta alkaen huoltaja voi selvittää oppilaan tai opiskelijan poissaolon itse terveyspoissaolona tai luvattomana poissaolona. Jos oppilaan on käytävä esim. jossain asiointitoimistossa koulupäivän aikana, tulee huoltajan ilmoittaa asiasta ensisijaisesti sille opettajalle, jonka tunnilta oppilas on pois. Aineenopettaja tekee Wilmaan muu-poissaolomerkinnän. Koulussa luokanohjaajat, ryhmänohjaajat ja opiskeluhuoltoryhmä seuraavat oppilaiden ja opiskelijoiden poissaoloja ja puuttuvat asiaan, mikäli näyttää siltä, että runsaat poissaolot vaarantavat oppilaan koulunkäyntiä.

AURINKORANNIKON SUOMALAISEN KOULUN KERHOT SYYSLUKUKAUDELLA 2021

Kerhot alkavat ensi keskiviikkona 10.11. ja niistä on tullut erillinen Wilma-tiedote. Ilmoittautuminen kerhoihin tapahtuu ottamalla yhteyttä kerho-ohjaajaan Wilman kautta. Oppilaan tulee sitoutua siihen, että hän käy kerhossa säännöllisesti. Kerhojen kestot vaihtelevat muutamista viikoista koko lukukauden kestäviin. Kerhoaikatauluihin saattaa tulla muutoksia jaksojen vaihtuessa ja muutoksista tiedotetaan etukäteen wilmaviestillä.

LAUANTAITYÖPÄIVÄ 27.11.

Kuten tapahtumakalenterissa ja koulun työ- ja loma-ajoissa koulun kotisivulla on mainittu, lauantaina 27.11. on työpäivä klo 10–13. Esi- ja perusopetuksessa työpäivä pidetään koululla, ja päivän ohjelmasta lähetetään erillinen wilmaviesti. Lukiolaisilla on arviointiviikon viimeisen päivän aikataulu.

Jos oppilas tai opiskelija ei ole paikalla lauantaina, tulee päivää anoa vapaaksi omalta luokanopettajalta tai -ohjaajalta sähköpostitse tai wilmaviestillä.

3. JAKSON LUKUJÄRJESTYKSET

3. jakso alkaa maanantaina 29.11. Oppilaiden ja opiskelijoiden uudet lukujärjestykset näkyvät Wilmassa noin viikkoa ennen jakson vaihtumista.

3a-jakso on voimassa 29.11.–17.12.2021 ja 3b-jakso 10.1.–9.2.20222. Jako a- ja b-jaksoihin johtuu siitä, että perusopetuksessa tapahtuu muutoksia muutamilla luokilla joissakin oppiaineissa. Koulupäivän alkamis- ja päättymisaikoihin saattaa myös tulla muutoksia.

SUOJATIEN PAIKKA MUUTTUNUT CALLE DE AVENIDAN JA AVENIDA DE FINLANDIAN RISTEYKSESSÄ

Huomioikaa, että Calle de Avenidalla oleva suojatie on siirtynyt Avenida de Finlandian risteyksestä etäämmälle. Monet oppilaat kulkevat tätä kautta ja uuden suojatien paikkaan pitää kiinnittää erityistä huomiota.

AUTOJEN PYSÄKÖINTI

Muistutamme, että koulun portin eteen ei saa pysäköidä autoa eikä myöskään pysähtyä ottamaan lapsia kyytiin. Portin edusta pidetään täysin vapaana autoista.

Vanhempainyhdistyksen seuraava kokous pidetään keskiviikkona 17.11.2021 klo 18.00. Paikka varmistuu myöhemmin.

Kokous on avoin kaikille koulun opiskelijoiden ja oppilaiden huoltajille ja vanhemmille. Tervetuloa mukaan!