KOTITIEDOTE 3.6.2022

KEVÄTJUHLAT JA KEVÄÄN 2022 YO-JUHLAT

Lauantaina 4.6. juhlimme lukuvuoden päättymistä ja kevätjuhlaa. Kevätjuhlat vietetään koulullamme pienimuotoisemmin, koska 30-vuotisjuhlat ovat lukukauden pääjuhlamme. Juhlapaikka on D-talon edessä oleva kenttä.

9. -luokkalaisten kotiväen edustaja (1 henkilö/9.-luokkalainen) on tervetullut juhlaan mukaan, kutsu on lähetetty Wilman välityksellä.

Perusopetuksen koulupäivän pituus on klo 9 – 11 koko koululle.

Alakoulun juhla alkaa klo 9.00 ja yläkoulun juhla klo 9.45

Lukiolaisten koulupäivä alkaa klo 11 omassa luokassa ja päättyy lakkiaisten jälkeen.

Kevään 2022 ylioppilasjuhlat alkavat klo 11.30.

TODISTUKSET

Mikäli oppilas ei ole lauantaina 4.6. paikalla, lukuvuositodistus tai päättötodistus tullaan postittamaan. Pyydämme, että huoltaja huolehtii siitä, että Wilmassa on oikea postiosoite, ja ilmoittaa mahdolliset muutokset sähköpostitse kansliaan.

Jos oppilas jatkaa lukuvuonna 2022-2023 koulussamme, ei todistuksia postiteta, vaan oppilas saa todistuksen koulun alkaessa.

SYYSLUKUKAUDEN ALKU

Jatkavat oppilaat aloittavat syyslukukauden ke 10.8.2022 klo 10

Uudet oppilaat tulevat koululle tuntia aiemmin ke 10.8.2022 klo 9

Ensimmäinen koulupäivä päättyy kaikilla oppilailla klo 13

Ensimmäisen viikon muiden päivien ohjelmasta ja muista lukuvuoteen liittyvistä asioista tiedotetaan lukukauden alkaessa.

LUOKKAJAOT SYKSYLLE 2022

Luokanohjaajat ovat kertoneet 3.6. perjantaina 5.-8.lk oppilaille seuraavan lukuvuoden alustavat opiskeluryhmät sekä toteutuvat valinnaisaineet. Huomioittehan, että yksittäisiä muutoksia luokkajakoihin saattaa vielä kesän aikana tulla.

KANSLIA KESÄLLÄ

Kanslia on auki kesällä 6.6.- 23.6. ja 28.7.-8.8. klo 10-14. Yhteydenotot puhelimitse tai sähköpostilla. Jos on tarvetta henkilökohtaisesti vierailla kansliassa, on koulusihteerien kanssa sovittava aika.

AURINKORANNIKON SUOMALAISEN KOULUN KANNATUSYHDISTYKSEN HALLITUS TIEDOTTAA

Aurinkorannikon suomalaisen koulun kannatusyhdistyksen hallitus haluaa toivottaa koulun henkilökunnalle, oppilaille ja opiskelijoille sekä kotiväelle hyvää kesää.

Hallitus tiedottaa samalla, että koulun rehtoriksi on valittu Saara Ikonen ja apulaisrehtoriksi Laura Vairila.

Kiitos kotiväelle menneestä lukuvuodesta ja oikein hyvää lomaa!