Kotitiedote 29.3.2019

5. JAKSO ALKAA 9.4.

5. jakso alkaa tiistaina 9.4. Perusopetuksen lukujärjestys saattaa muuttua 5. jakson lukujärjestyksestä jonkin verran, joten tarkistakaa lukujärjestys Wilmasta.

MARKO JANTUSEN LÄPI HELVETIN -LUENTO TIISTAINA 9.4.

Yksi osa koulumme ehkäisevää päihdetyötä ja päihdekasvatusta on koulun ulkopuolisten vierailijoiden luennot. Ex-huippukiekkoilija Marko Jantunen on kiertänyt Suomen kouluissa kertomassa kokemuksistaan päihderiippuvaisen elämästä. Marko Jantunen tulee pitämään Läpi helvetin -luentonsa meidän koulussa tiistaina 9.4. Luennolle osallistuvat perusopetuksen vuosiluokat 5 – 9 sekä lukio.

Samana iltana klo 18.00 järjestetään päätalolla noin tunnin mittainen tilaisuus, jossa Marko Jantunen luennoi huoltajille.

ESPANJA –TEEMAVIIKKO 15. – 17.4.

Esi- ja perusopetuksessa vietetään Espanjan teemaviikkoa pääsiäisviikolla. Maanantaina 15.4. ja tiistaina 16.4. esiopetuksen päivä on klo 9 – 13 ja vuosiluokkien 1 – 9 klo 9.45 – 14. Lukiossa opiskellaan lukujärjestyksen mukaisesti.

Keskiviikkona on esiopetuksen, perusopetuksen ja lukion retkipäivä klo 9 – 14.

Luokanopettajat, luokanohjaajat ja ryhmänohjaajat tiedottavat teemaviikosta ja retkipäivästä tarkemmin omilla tiedotteillaan.

PÄÄSIÄISLOMA 18. – 19.4.

Koulussa vietetään pääsiäislomaa torstaina 18.4. ja perjantaina 19.4. Maanantaina 22.4. on normaali koulupäivä.

HENKILÖKUNNAN KOKOUS KESKIVIIKKONA 24.4.

Henkilökunnan kokous on keskiviikkona klo 15.00 alkaen, minkä vuoksi oppilaiden ja opiskelijoiden koulupäivä loppuu viimeistään klo 14.40. Iltapäiväkerho järjestetään normaalisti, mutta muita kerhoja ei pidetä.

KEVÄTJUHLAT 1.6.

Esi- ja perusopetuksen sekä lukiokoulutuksen lukuvuoden päättymistä juhlitaan lauantaina 1.6.2019.

Klo 10 on esiopetuksen ja vuosiluokkien 1 – 6 kevätjuhla ja klo 12 vuosiluokkien 7 – 9 sekä lukion kevätjuhla. Juhlapaikka on hotelli Las Palmerasin España-Sali.