KOTITIEDOTE 23.4.2021

Kohta alamme olla tämän lukuvuoden loppusuoralla! Opetustoimen koronamääräykset ovat edelleen tiukat, vaikka onneksi pieniä helpotuksia jo onkin tullut.

HENKILÖ- JA OPETTAJAKUNNAN KOKOUS MAANANTAINA 26.4.

Henkilö- ja opettajakunnan kokouksen vuoksi oppilaiden ja opiskelijoiden koulupäivä maanantaina 26.4. päättyy viimeistään klo 14.00. Iltapäiväkerho toimii normaalisti.

KOULUARVIOINTIKYSELY HUOLTAJILLE

Kouluarviointikysely huoltajille avautuu Wilmaan keskiviikkona 28.4. Viimeinen päivä vastata kyselyyn on sunnuntai 16.5. Arviointikyselyn avulla saamamme palaute on tärkeää koulun toiminnan kehittämisen kannalta, joten toivomme, että mahdollisimman moni kävisi kyselyyn vastaamassa.

TORSTAI 29.4.

Torstaina 29.4. yksi oppitunti on esi- ja perusopetuksessa varattu vapputeemalle. Oppilaat suunnittelevat yhdessä tunnin ohjelmaa muun muassa oppilaskunnan hallituksen ideoiden pohjalta. Omia herkkuja ei saa vielä tuoda kouluun. Ruokailun yhteydessä on tarjolla teemaan sopivaa jälkiruokaa.

PERJANTAI 30.4. JA MAANANTAI 3.5.

Perjantai 30.4. ja maanantai 3.5. ovat vapaapäiviä koulusta.

LUKUVUODEN VIIMEINEN KOULUVIIKKO

Tapahtumakalenteriin merkityt esi- ja perusopetuksen hyvinvointipäivät 31.5. ja 1.6. klo 10 – 13 ja Espanjan teemapäivät 2. – 3.6. klo 10 – 13 sekä koko kouluyhteisöä koskeva oman luokan päivä 4.6. toteutetaan koronamääräysten sallimissa rajoissa. Viimeisen kouluviikon ohjelmasta ja kevätjuhlasta 5.6. tiedotamme myöhemmin.

TODISTUKSET

Perusopetuksen oppilaille jaetaan lukuvuosi- tai päättötodistus lauantaina 5.6. Mikäli oppilas ei ole tuolloin paikalla, todistus postitetaan. Pyydämme, että huoltaja huolehtii siitä, että Wilmassa on oikea postiosoite, ja ilmoittaa mahdolliset muutokset sähköpostitse kansliaan.

VESIPULLOT

Muistutamme, että oppilailla ja opiskelijoilla tulee olla nimellä varustettu oma vesipullo mukana. Lämpimillä ilmoilla ja varsinkin päivinä, jolloin on liikuntaa, kannattaa ottaa mukaan iso vesipullo.