KOTITIEDOTE 2.12.2020

KOTITIEDOTE 2.12.

SUOMEN ITSENÄISYYSPÄIVÄN MUISTAMINEN

Oppilaille ja opiskelijoille pidetään omissa luokissa ja ryhmissä lyhyt itsenäisyyspäivätuokio perjantain 4.12. aikana.

PERJANTAI 18.12.

Syyslukukauden viimeistä koulupäivää vietetään perjantaina 18.12. klo 9-12 koululla. Päivän tarkemmasta ohjelmasta luokanopettajat, luokanohjaajat ja ryhmänohjaajat lähettävät erillisen wilmaviestin.

Perjantaina 18.12. ei ole iltapäiväkerhoa, mutta aamupäiväkerho toimii klo 8.15–9.00.

VÄLITODISTUKSET

Perusopetuksen oppilaille jaetaan välitodistukset perjantaina 18.12. Mikäli oppilas ei ole tuolloin paikalla, todistuksen saa luokanopettajalta tai -ohjaajalta kevätlukukauden alkaessa. Niille oppilaille, jotka eivät jatka Aurinkorannikon suomalaisessa koulussa, todistukset postitetaan. Pyydämme, että huoltaja huolehtii siitä, että Wilmassa on oikea postiosoite, ja ilmoittaa mahdolliset muutokset sähköpostitse kansliaan.

KEVÄTLUKUKAUDEN ALOITUS TORSTAINA 7.1.2021

Kevätlukukausi esi- ja perusopetuksessa sekä lukiokoulutuksessa alkaa 7.1. lukujärjestyksen mukaisesti 3b-jakson lukujärjestyksessä näkyvässä luokkatilassa.

3b-jakson alkaessa 7.1. perusopetuksessa tapahtuu muutoksia muutamilla luokilla joissakin oppiaineissa. Koulupäivän alkamis- ja päättymisaikoihin on saattanut myös tulla muutoksia 3a-jaksoon verrattuna.

Torstaina 7.1. aamu- ja iltapäiväkerho toimivat normaalisti.

TURVALLISUUS VAPAA-AJALLA

Kotona on hyvä keskustella turvallisesta liikkumisesta vapaa-ajalla ja rohkaista heti kertomaan kotona, jos lapsi tai nuori joutuu tilanteisiin, jotka hän kokee ahdistavaksi tai pelottavaksi.

LUKUVUODEN 2021–2022 TYÖ- JA LOMA-AJAT

Lukuvuoden 2021–2022 työ- ja loma-ajat ovat nähtävillä koulumme kotisivulla.

ILMOITTAUTUMINEN LUKUVUODELLE 2021–2022

Ilmoittautumisesta lukuvuodelle 2021–2022 lähetetään erillinen wilmaviesti.

Vanhempainyhdistyksen seuraava kokous pidetään keskiviikkona 9.12 klo 18.00 etäyhteyksin. Kokous järjestetään Jitsi- videopuheluohjelmalla. Mukaan pääsee alla olevan linkin avulla. Rekisteröitymistä ei tarvita. Jos osallistut kokoukseen kännykällä, sinun tulee ladata puhelimeesi Jitsi-sovellus.

Linkki kokoukseen:

Kokous on avoin kaikille koulun opiskelijoiden ja oppilaiden huoltajille ja vanhemmille. Tervetuloa mukaan!

Vanhempainyhdistys toivottaa hyvää joulua!