KOTITIEDOTE 13.12.2019

KERHOT

Kerhotoiminta jatkuu normaalisti viimeisen kouluviikon aikana maanantaista torstaihin, ellei ohjaaja erikseen kerhonsa oppilaita ja huoltajia informoi.

Kevätlukukauden 2020 kerhot käynnistyvät maanantaina 13.1. alkavalla viikolla ja niistä tulee erillinen kerhotiedote.

LUCIAN PÄIVÄ -KULKUE PERJANTAINA 13.12.

Esi- ja perusopetuksen oppilaille ja lukion opiskelijoille järjestetään pidennetty Lucian päivään liittyvä päivänavaus.

PERJANTAI 20.12.

Syyslukukauden viimeistä koulupäivää vietetään perjantaina 20.12. klo 9–12 koululla. Päivän tarkemmasta ohjelmasta luokanopettajat ja -ohjaajat lähettävät erillisen wilmaviestin.

Kotiväki on tervetullut päivään mukaan! Päätalon ala-aulassa on huoltajille glögitarjoilu.

Perjantaina 20.12. ei ole kerhoja eikä iltapäiväkerhoa, mutta aamupäiväkerho toimii klo 8.15–9.00.

VÄLITODISTUKSET

Perusopetuksen oppilaille jaetaan välitodistukset perjantaina 20.12. klo 11.40 omissa kotiluokissa. Mikäli oppilas ei ole tuolloin paikalla, todistuksen voi hakea koulun kansliasta kevätlukukauden alkaessa. Niille oppilaille, jotka eivät jatka Aurinkorannikon suomalaisessa koulussa, todistukset postitetaan.

KEVÄTLUKUKAUDEN ALOITUS TIISTAINA 7.1.2020

Kevätlukukausi alkaa tiistaina 7.1. esiopetuksen lapsilla klo 9.00. Perusopetuksen oppilailla päivä alkaa klo 9.30 luokanopettajan tai luokanohjaajan tuokiolla omassa kotiluokassa. Päivä päättyy lukujärjestyksen mukaisesti.

Uusille oppilaille ja huoltajille on klo 9.00 infotilaisuus pääkoululla luokassa 23.

Aamu- ja iltapäiväkerhot toimivat normaalisti.

Lukiossa opiskelijoiden päivä on lukujärjestyksen mukainen.

ILMOITTAUTUMINEN LUKUVUODELLE 2020 – 2021

Ilmoittautumisesta lukuvuodelle 2020 – 2021 on lähetetty erillinen viesti Wilmassa.

LUKUVUODEN 2020 – 2021 TYÖ- JA LOMA-AJAT

Lukuvuoden 2020 – 2021 työ- ja loma-ajat ovat nähtävillä koulumme kotisivulla.

Vanhempainyhdistys kiittää kaikkia talkoolaisia, arpajaispalkintojen lahjoittajia sekä joulumyyjäisiin osallistujia!

Hyvää joulun aikaa kaikille!