KOTITIEDOTE 12.5.2022

Arvoisa kotiväki

Koulun 30-vuotisjuhlat 20.5.2022 klo 14, paikka Palacio de la Paz

Kutsumme kotiväen juhlimaan kanssamme 30-vuotista koulua. Ohjelmassa on koulun oppilaiden esittämä aikamatka koulun 30-vuotisen historian innoittamana.  Samalla juhlimme lukuvuoden päättymistä.

Juhlaan voi kotiväen osalta osallistua kaksi henkilöä. Juhlan arvioitu päättymisaika on klo 15.30.

Juhlapaikka: Palacio de la Paz, osoite  C. Recinto Ferial, 0, 29640 Fuengirola, Málaga.

Pyydämme osallistujia käyttämään maskia sisätiloissa.

Muiden kuin esiintyjien koulupäivä alkaa omasta luokasta klo 11. Koululta siirrytään juhlapaikalle bussilla. Juhlava vaatetus ja vesipullo mukaan. Koulupäivä päättyy juhlan jälkeen ja huoltajat noutavat lapset pääovelta. 6.-9. luokkalaiset voivat lähteä kotiin itsenäisesti juhlan jälkeen, mikäli huoltajat eivät ole muuta ilmoittaneet.

Juhlapäivänä esiintyjien koulupäivä alkaa klo 10.15 Palacio de la Pazilta. Esiintyjät saapuvat paikalle esiintymisasussa. Päivä päättyy juhlan jälkeen ja huoltajat noutavat lapset ulko-ovelta

Lukiolaiset opiskelevat lukujärjestyksen mukaisesti klo 13.00 saakka, jonka jälkeen siirtyvät opettajajohtoisesti seuraamaan juhlaa.

Keskiviikko 25.5.2022 perusopetuksen koulupäivä alkaa kaikilla klo 10.00.

Torstaina 26.5.2022 perusopetuksen koulupäivä päättyy klo 14.00 opettajien suunnittelupäivän vuoksi.

Viimeisen viikon aikataulut perusopetuksessa ja lukiossa

Kevätlukukauden viimeisellä viikolla ei noudateta normaalin lukujärjestyksen mukaista aikataulua. Maanantaista perjantaihin aamu- ja iltapäiväkerho toimivat normaalisti.

Maanantaina 30.5. ja tiistain 31.5. vietetään Espanjan teemapäiviä. Esi- ja perusopetuksessa koulupäivien pituus on klo 10–14.

Ke-pe 1.6.-3.6. toteutetaan siten, että jokaisella vuosiluokalla on oma teemansa ja ohjelmansa. Luokanopettajat, luokanohjaajat ja ryhmänohjaajat tiedottavat ohjelmasta tarkemmin omilla luokkakohtaisilla tiedotteillaan lähempänä ajankohtaa.

Lukiolaisilla arviointiviikko jatkuu to 2.6. saakka. Perjantaina 3.6. on lukiolaisilla retkipäivä.

Perusopetuksen kevätjuhlapäivä 4.6.2022 ja kevään 2022 ylioppilasjuhlat

Kevätjuhlat vietetään koulullamme pienimuotoisemmin, koska 30-vuotisjuhlat ovat lukukauden pääjuhlamme.

Perusopetuksen koulupäivän pituus on klo 9 – 11 koko koululle.

Lukiolaisten koulupäivä alkaa klo 11 omassa luokassa ja päättyy lakkiaisten jälkeen.

Kevään 2022 ylioppilasjuhlat alkavat klo 11.30.

TODISTUKSET

Mikäli oppilas ei ole lauantaina 4.6. paikalla, lukuvuositodistus tai päättötodistus tullaan postittamaan. Pyydämme, että huoltaja huolehtii siitä, että Wilmassa on oikea postiosoite, ja ilmoittaa mahdolliset muutokset sähköpostitse kansliaan.

Jos oppilas jatkaa lukuvuonna 2022-2023 koulussamme, ei todistuksia postiteta, vaan oppilas saa todistuksen koulun alkaessa.