KOTITIEDOTE 11.5.2021

KOULUARVIOINTIKYSELY HUOLTAJILLE ON EDELLEEN AVOINNA

Kouluarviointikysely huoltajille on Wilmassa avoinna sunnuntaihin 16.5. saakka. Arviointikyselyn avulla saamamme palaute on tärkeää koulun toiminnan kehittämisen kannalta, joten toivomme, että mahdollisimman moni kävisi kyselyyn vastaamassa.

LUKUVUODEN VIIMEINEN KOULUVIIKKO

Esi- ja perusopetuksessa koulupäivien pituus viimeisellä kouluviikolla on klo 10–13.

Maanantain 31.5. ja tiistain 1.6. hyvinvointipäivien ohjelman suunnittelee luokanopettaja tai -ohjaaja yhdessä työparinsa kanssa oppilaiden toiveita kuunnellen.

Keskiviikon 2.6. ja torstain 3.6. Espanjan teemapäivät toteutetaan siten, että jokaisella vuosiluokalla on oma teemansa.

Perjantaina 4.6. on koko koulussa ns. oman luokan päivä.

Maanantaista perjantaihin aamu- ja iltapäiväkerho toimivat normaalisti.

Luokanopettajat, luokanohjaajat ja ryhmänohjaajat tiedottavat ohjelmasta tarkemmin omilla luokkakohtaisilla tiedotteillaan lähempänä ajankohtaa.

Hyvinvointipäivät, Espanjan teemapäivät sekä oman luokan päivä toteutetaan koronamääräysten sallimissa rajoissa. Tavoitteena on, että viimeisen viikon päivien yhteisestä tekemisestä jäisi kaikille mukavat muistot.

KEVÄTJUHLAT 5.6.

Lukuvuoden päättymistä juhlitaan lauantaina 5.6.2021. Tavoitteena on viettää lukuvuoden päättäjäisiä niin juhlallisissa tunnelmissa kuin mahdollista.

Esiopetuksen, vuosiluokkien 1–8 ja lukion kevätjuhlat pidetään luokittain/ryhmittäin omissa kotiluokissa klo 9.00 alkaen. Huoltajille toimitetaan wilmaviestinä linkki tallenteeseen, jolta on mahdollisuus katsoa kevätjuhlan yhteiset osuudet.

9. luokkien päätösjuhla pidetään monitoimitilassa klo 9.00 alkaen. Ylioppilasjuhla järjestetään klo 12.00 päätalon ruokalassa. 9. luokkien päätösjuhlasta ja ylioppilasjuhlasta tehdään videotallenne, jonka 9. luokkalaiset ja ylioppilaat saavat käyttöönsä näytettäväksi sitä jälkeenpäin.

Luokanopettajat, luokanohjaajat ja ryhmänohjaajat tiedottavat kevätjuhlista vielä tarkemmin.

TODISTUKSET

Mikäli oppilas ei ole lauantaina 5.6. paikalla, lukuvuositodistus tai päättötodistus tullaan postittamaan. Pyydämme, että huoltaja huolehtii siitä, että Wilmassa on oikea postiosoite, ja ilmoittaa mahdolliset muutokset sähköpostitse kansliaan.