KOTITIEDOTE 11.2.2020

VANHOJEN TANSSIT PERJANTAINA 14.2.

Lukion toisen vuoden opiskelijat tanssivat Vanhojen tanssit monitoimitilassa perjantaina 14.2., jolloin koulun oppilaat ja opiskelijat pääsevät ihastelemaan pukuloistoa ja hienoja koreografioita.

Koululla tanssimisen lisäksi järjestetään iltajuhla, joka on tarkoitettu huoltajille, sukulaisille ja muille läheisille. Iltatilaisuus järjestetään Fuengirolan feria-alueella kaupungin nuorisotoimen casetassa ”caseta de juventud” klo 16.00 alkaen. Casetan ovet avataan klo 16.00 jolloin kahvila on avoinna. Esitys alkaa klo 16.30, ja tilaisuus kestää noin puolitoista tuntia.

Koulu haluaa muistuttaa, että huoltajien juhlassa ottamat valokuvat ja videot, joissa näkyy tunnistettavana muita kuin oma huollettava, on tarkoitettu vain yksityiseen käyttöön.

YSTÄVÄNPÄIVÄ DISKO ALAKOULULAISILLE 14.2.

Perjantaina 14.2. on 9A-luokkalaisten järjestämä ystävänpäivädisko alakoululaisille (1.−6. luokat) klo 17.00−19.00 koulun monitoimitilassa. Diskon järjestämisellä 9A-luokka rahaa kevätretkeä varten. Sisäänpääsymaksu on 1€.

Diskossa on herkkukioski, josta voi ostaa itseleivottuja makeita ja suolaisia herkkuja sekä juotavaa. Diskossa järjestetään myös erilaisia pelejä ja leikkejä.

Tervetuloa!

HENKILÖ- JA OPETTAJAKUNNAN KOKOUS MAANANTAINA 17.2.

Henkilökunnan kokous on maanantaina 17.2. klo 15.00 alkaen, minkä vuoksi oppilaiden ja opiskelijoiden koulupäivä loppuu viimeistään klo 14.35. Iltapäiväkerho toimii normaalisti, muita klo 14.45 alkavia kerhoja ei pidetä.

HENKILÖKUNNAN KOULUTUS PERJANTAINA 21.2.

Henkilökunnan koulutusiltapäivän vuoksi opetus päättyy sekä esi- että perusopetuksessa sekä lukiokoulutuksessa kaikilta klo 13.00. Kerhoja ei pidetä. Iltapäiväkerho toimii klo 15.00 saakka. Kanslia suljetaan klo 13.00.

KEKE-TORI TO 27.2.

Keke-tori järjestetään to 27.2. klo 13-15 pääkoulun pihalla. Keke-torille voi tuoda tavaraa vaihtoon tai lahjoittaa myyntiin. Tuotot Keke-torilta menevät koulun oppilastoimintaan sekä kummilapsille Hondurasiin. Nyt on siis hyvä mahdollisuus päästä turhasta tavarasta eroon ja samalla tehdä hyväntekeväisyyttä. Tavaroita voi toimittaa koululle jo pari päivää aikaisemmin luokkaan 12 tai henkilökunnan taukotilaan. Tervetuloa!

OPPILAITOSYMPÄRISTÖN JA -YHTEISÖN MONIALAINEN TARKASTAMINEN

Tämän kevään aikana koulussamme suoritetaan lakisääteinen kouluympäristön ja -yhteisön tarkastaminen.

Tarkastuksen kohteena ovat terveellisyys ja turvallisuus koulun kiinteistössä, turvallisuuden edistäminen, yhteisön hyvinvointi sekä opiskeluhuolto.

Tarkastusta varten tarvittavat taustatiedot kerätään oppilaille, opiskelijoille, huoltajille ja henkilökunnalle tehtävillä kyselyillä. Tarkastustilaisuudessa käsitellään kerätyt tiedot monialaisesti, tehdään tilakierros ja kootaan havainnot. Näiden pohjalta sovitaan tarvittavista jatkotoimista ja seurannasta.

Tarkastus toteutetaan yhteistyössä Aurinkorannikon suomalaisen koulun kannatusyhdistyksen hallituksen, henkilökunnan, oppilaiden, opiskelijoiden, huoltajien sekä espanjalaisen työsuojelu- ja turvallisuusyritys Quirónprevenciónin kanssa.

Wilmassa on 15.3. saakka avoinna kysely, jossa kysytään huoltajien näkemyksiä muun muassa koulutyön yleisistä järjestelyistä, koulun ilmapiiristä, vuorovaikutuksesta oppilaiden/opiskelijoiden ja opettajien kesken, kiusaamisesta ja häirinnästä, kodin ja koulun yhteistyöstä, oppilaiden/opiskelijoiden ja huoltajien osallisuudesta ja vaikuttamismahdollisuuksista, opiskeluhuollosta sekä tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta.

TALVILOMA 2.6.3.

Koulu viettää talvilomaa 2.–6.3. ja koulu on suljettuna tuon ajan.

VANHEMPAINYHDISTYS TIEDOTTAA

Oppilaille on jaettu vanhempainyhdistyksen retkipäivän ilmoittautumislomake.

Retkipäivä järjestetään lauantaina 14.3. ja tänä vuonna retkikohteet ovat Gibraltar, Torcal ja Sierra Nevada.

Lomake tulee palauttaa keskiviikkoon 19.2. mennessä.