Aamu- ja iltapäiväkerhot

Maksuton aamupäiväkerho toimii maanantaista perjantaihin klo 8.15–9.45. Aamupäiväkerhon toiminnasta vastaa koulunkäynninohjaaja Heidi Reini. Aamupäiväkerho on tarkoitettu esiopetuksen ja 1. - 2. luokkien oppilaille, ja siihen on haettava erikseen. Hakulomakkeita saa kansliasta ja aamupäiväkerhon ohjaajalta.

Maksullinen iltapäiväkerho toimii maanantaista perjantaihin klo 13–16. Iltapäiväkerhon toiminnasta vastaa esiopetuksen opettaja Kristiina Lindström. Iltapäiväkerho on tarkoitettu esiopetuksen ja 1. – 2. luokkien oppilaille, ja siihen on haettava erikseen. Hakulomakkeita saa kansliasta ja iltapäiväkerhon ohjaajalta.

Iltapäiväkerhon hinnat ovat seuraavat: 1-2 päivää 50 euroa kuukaudessa ja 3-5 päivää 120 euroa kuukaudessa. Jos iltapäiväkerhoa ei poikkeuksellisesta syystä ole, siitä ilmoitetaan hyvissä ajoin etukäteen.

Lisäksi kertamaksu 15 euroa kerta (max.3 kertaa kuukaudessa), jos yksittäinen oppilas tarvitsee tilapäisesti iltapäiväkerhoa. Laskutus on kuukausittain. Oppilaat pitää pääsääntöisesti hakea koulusta, kun koulupäivä päättyy, ja jos oppilas ei osallistu iltapäiväkerhoon.

Koulun pihalla ei ole valvontaa oppituntien aikana.