Opetusalan eri ammattilaisia määräaikaiseen työsuhteeseen

Kiinnostaisiko Sinua työskennellä Aurinkorannikon suomalaisessa koulussa?

Etsimme aktiivisia, kehitysmyönteisiä ja yhteistyökykyisiä opettajia, jotka osaavat toteuttaa yksilöllisiä ja toiminnallisia oppimisjärjestelyjä erilaisille oppijoille, käyttää joustavasti moninaisia työtapoja sekä tehdä suunnitelmallista yhteistyötä muiden opettajien ja ohjaajien kanssa. Eduksi katsotaan monipuolisuus sekä taito ja innostus opettaa sekä ala- että yläluokilla.

Jos tunnistit kuvauksesta itsesi, olet ehkä hakemamme henkilö.

Haemme parhaillaan opetusalan eri ammattilaisia määräaikaiseen työsuhteeseen 1.8.2024-30.6.2025 Espanjan Fuengirolassa.

Avoimia opetustehtäviä on tarjolla:

• Luokanopettajille:

Etsimme monipuolisia osaajia luokanopettajiksi, joilta löytyy erityisosaamista taito- ja taideaineisiin. Luokanopettajan tehtävää hakevalta katsomme eduksi jonkin seuraavista erikoistumisopinnoista:

1. esi -ja alkuopetus: Opetusvelvollisuus 23h ja peruspalkka 2287,63€+ kokemuslisät
  1. liikunta: Opetusvelvollisuus 23h ja peruspalkka 2287,63€+ kokemuslisät
  1. käsityö (erityisesti kovat materiaalit): Opetusvelvollisuus 23h ja peruspalkka 2287,63€+ kokemuslisät
  • Opinto-ohjaajalle:

Oppilaan- ja opinto-ohjaajan työssä edellytetään monipuolisia taitoja nuorten opiskeluun ja jatko-opintoihin liittyvissä asioissa. Työskentelet luokka-asteilla 7-9 ja lukiokoulutuksessa. Eduksi katsotaan hyvät vuorovaikutustaidot, kehittämismyönteisyys, kyky vastata erilaisten opiskelijoiden tuen järjestämiseen sekä kokemus opiskeluhuoltoryhmässä toimimisesta. Toivomme hakijalta kykyä toimia kasvattajana yläkoulussa huomioiden tunne- ja vuorovaikutustaidot.

Primuksen, Opintopolun ja muiden opinto-ohjaajan työssä käytettävien ohjelmistojen toimintojen hallinta katsotaan hakijalle eduksi. Lisäansioina pidetään aitoa kiinnostusta yläkoulun opon tehtäviin.

• Kielten opettajille:
  1. Ruotsin ja englannin kielen opettajalle. Tehtävässä edellytetään kykyä toimia peruskoulun ja lukion opettajana. Eduksi katsotaan taito opettaa saksan ja ranskan kieltä.

Opetusvelvollisuus 18h ja peruspalkka 2485,80€ + lukiokurssien palkkio + kokemuslisät

1. Ruotsin ja saksan kielen opettajalle.

Tehtävässä edellytetään kykyä toimia peruskoulun ja lukion opettajana. Eduksi katsotaan taito opettaa englannin kieltä.

1. Äidinkielen ja kirjallisuuden sekä suomi toisena kielenä -opettajalle

Tehtävässä edellytetään kykyä toimia peruskoulun ja lukion opettajana.

Opetusvelvollisuus 16h ja peruspalkka 2485,80€ + lukiokurssien palkkio + kokemuslisät

• Liikunnan ja terveystiedon opettajalle

Tehtävässä edellytetään kykyä toimia peruskoulun ja lukion opettajana. Opetusvelvollisuus 20h ja peruspalkka 2485,80€ + lukiokurssien palkkio + kokemuslisät

Etsimme myös koulunkäynninohjaajaa. Ohjaajan työaika 34h / viikko. Peruspalkka 1565,50€ + kokemuslisät.

Tehtävässä edellytetään kykyä ja halua toimia monipuolisesti sekä ala- että yläluokilla.

Kelpoisuusvaatimukset määräytyvät kelpoisuusvaatimuksista annettujen asetusten mukaan. Tehtävään valitun on toimitettava rikosrekisterilain 6 § 2 momentissa tarkoitettu rikosrekisteriote. Työsuhteessa noudatetaan koeaikaa.

Hakemus tulee lähettää viimeistään su 17.3.2024 klo 20 Suomen aikaa. Hakemukseen tulee liittää CV ja motivaatiokirje ja lyhyt 3min videoesittely itsestäsi.

Lisätietoja antaa apulaisrehtori Laura Vairila sähköpostitse

Laura.vairila@suomalainenkoulu.net

Tai puhelimitse alla mainittuna ajankohtana

Ke 13.3.24 klo 14-15.30 Suomen aikaa